Catherine Zeta Jones treedt op in Unileverfilmpje voor Lux

Unilever schakelde niemand minder dan Catherine Zeta Jones in voor een filmpje om vrouwen in China, Taiwan en Japan bij te praten over hun hair-care merk Lux, zo meldt het Amerikaanse vakblad AdAge. Het 7-minuten lange filmpje Alchemist lanceert Lux Super Rich Shine, is gefilmd in Praag en neemt de vorm van een spy story rond een geheim, high-tech laboratorium in Europa, waar een formule wordt ontwikkeld om haar ”rich and shiny” te maken.  Het concept is van reclamebureau JWT. Om het (Engelstalige) filmpje online te zien, KLIK HIER.

Lees ook:Hoe maakt Nike hoodie? Zie Tech Pack: Tech Fleece-spotje
Lees ook:Laat je als vrouw niet op je uiterlijk beoordelen zegt #MyBeautyMySay reclame van Dove
Lees ook:Reclame maken met start-ups door Twente University
Lees ook:Spannende reclametrailer voor speelfilm Tron Legacy
Lees ook:Animatieshow T-Mobile’s G1 herhaald op ‘Het Witte Huis’ in Rotterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.