Schoonheid, uiterlijk, is niet de norm, laat het je niet opdringen. ”Somewhere along the way, it has become the norm to judge women based on their appearance and use their beauty against them. With the #MyBeautyMySay campaign we feature stories of amazing women who stood up for their own beauty.” Zegt Dove USA als onderdeel van haar campagne om het zelfvertrouwen van vrouwen te vergroten. Als dank daarvoor kopen ze dan misschien wel meer van deze Unilever-producten, niet waar.
Prima campagne natuurlijk. ”Help encourage women everywhere to stand up for their own beauty by sharing your story using #MyBeautyMySay.” Meer over de verhalen van de vrouwen in het filmpje -van bokser tot dichter, van advocaat tot blogger- is hier te zien (vooral dat van model Rain, die op een man lijkt, wil lijken, is opmerkelijk):
Rain’s story: https://youtu.be/D5l-H3fj8Rw
Heather’s story: https://youtu.be/6XRXBrcdtWg
Jessica’s story: https://youtu.be/uqToVzu0iTc
Grace’s story: https://youtu.be/0EYn_NX1nYs
Marcia’s story: https://youtu.be/_hvziPwjLdg
Hannah’s story: https://youtu.be/o3GksS6WGgY
Lees ook:Wondermiddel voor schoonheid vrouwen RB-X in spot Dove
Lees ook:Naakte vrouwen van 50+ in nieuwe commercial Dove
Lees ook:Muziek VW Golf-spotje basis act winnaar Britse Got Talent-wedstrijd
Lees ook:Dansend borstenwerk taboe in spotje cardio horloge TomTom
Lees ook:Vrouwonvriendelijke reclame voor Tom Ford’s nieuwe mannengeur