Holland International, dus het proces gaat onverminderd door.
Het afscheid van de in het boek besproken merken is ‘soms tragisch, spectaculair of komisch, maar altijd spraakmakend’, zeggen de auteurs. Van de ondergang van Exota en de DSB Bank tot het uit de lucht halen van Air Holland en TMF. In het boek, dat wel wat kost (bijna €30, geen verzendkosten) staan ook bijdragen van o.a. Bert van der Veer, Cor Molenaar, Erik de Zwart, Harry Kramp en Marianne Zwagerman die zelf ook een vermakelijk inzicht geven in ons ‘Nederlandse erfgoed’. De voiceover van bijgaande promo voor Verdwenen Merken’ is Ferry Maat, een verdwijnend merk himself. De productie is van Jelle Kolleman en Anouk Schuiten van Made.for.digital.
Lees ook:Erik de Zwart wordt weer reclamestem van ‘zijn’ Radio Veronica
Lees ook:Nicolette van Dam, Lipton-thee en de grapjas van Adformatie
Lees ook:Bertje! Het was geweldig. Zegt Heineken in WK-inhaker
Lees ook:Frans Molenaar presenteert mannencollectie C&A en Wehkamp
Lees ook:Amsterdamse start pop-up book spot Samsung Galaxy Note 3