De Reclame Revolutie. ‘De tijd van rondtoeteren is voorbij.’ Persgroep Nederland, uitgever van onder meer het Amsterdamse dagblad Het Parool, heeft vandaag/zaterdag een speciale editie van PS van de Week uitgebracht, de PS van de Reclame. Een speciale editie (bijgaand de cover, KLIK erop om te vergroten), waarin alle vaste rubrieken in het teken staan van creativiteit en reclame. Met interviews (o.a. met reclamemaker/speelfilmregisseur Diederick Koopal), achtergrond- verhalen en beeldreportages. Neem een KIJKje online HIER. Deze PS is gemaakt in het kader van de samenwerking van Parool-uitgever de Persgroep met de ADCN (Art Directors Club Nederland), meldt dat bedrijf. De ADCN is een groot netwerk voor diverse creatieven uit de reclamewereld. Het magazine wordt verspreid samen met het ADCN Jaarboek 2014 en is in een oplage van 10.000 stuks meegesealed met Adformatie op vrijdag 6 februari. Klik hier om een fysiek nummer van PS van de Reclame aan te vragen.
Lees ook:Persgroep Nederland maakt reclame voor nieuwe naam (v/h PCM Uitgevers)
Lees ook:Gebrek aan reclame-inkomsten nekt gratis stadsmags
Lees ook:Verliefdheid melden in mini-reclames Valententijnsdag
Lees ook:Reclame speciale Run2Day-schoen 30ste Damloop
Lees ook:Stop global warming. De ADCN/VK-strijd tegen klimaatverandering