Persgroep Nederland maakt reclame voor nieuwe naam (v/h PCM Uitgevers)

PCM Persgroep adPCM Persgroep sloganVoilà kopt de advertentie weinig Vlaams, haha. PCM Uitgevers heet vanaf nu de Persgroep Nederland. Advertenties om dat aan te kondigen (links) stonden gisteren in de Nederlandse kranten van het  Belgische bedrijf van topman Christian Van Thillo. Persgroep Nederland bestaat uit het AD, de Volkskrant, Trouw, nog even NRC Handelsblad, nrc.next en per januari 2010 Het Parool.  ”De Persgroep Nederland is een ambitieuze uitgever met passie voor media. En boven alles passie voor de lezer,” aldus hun persbericht. Maar ondertussen staan de media vol met andere berichten over de Belgen, over de meningsverschillen met de Nederlandse hoofdredacteuren, ondermeer over het beleid voor de dagbladsites en andere bezuinigingen.Zoals bekend is het de intentie van Persgroep Nederland om NRC Media op korte termijn te verkopen. Ook voor de boekenuitgeverijen wordt een koper gezocht, meldt de site. De bedrijfsonderdelen PCM Grafische Bedrijven, PCM Distributiebedrijf en PCM Losse Verkoop zullen respectievelijk de naam de Persgroep Printing, de Persgroep Distributie en de Persgroep Losse Verkoop dragen. De advertentiemarkt wordt al sinds september onder de naam de Persgroep Advertising gewerkt.

Lees ook:Amerikanen kopen reclamebureau 180 Amsterdam
Lees ook:Oranje is ‘uit’ in spot One Path, nieuwe naam ING Australië
Lees ook:Katja Schuurman in fraai spotje voor Return to Sender
Lees ook:Nederlandse reis doorverkopers van Trade Your Trip maken reclame
Lees ook:Verboden liefde in Bollywood: leuke film met Nissan Micra

0 reacties op “Persgroep Nederland maakt reclame voor nieuwe naam (v/h PCM Uitgevers)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.