Live High Fives Amsterdammers en Newyorkers als reclame KLM Werelddeal Weken

Wat een leuk idee! Op donderdag 28 augustus vond KLM’s ‘Live High Five‘ evenement plaats; honderden Amsterdammers en Newyorkers werden toen live met elkaar verbonden -zie het filmpje- door bijgaand middel van een interactieve videoverbinding. Had natuurlijk graag meegedaan, als ik het geweten had. Zeker ook omdat ik die dag toevallig jarig ben geworden (70 jaar). De perfecte High Five werd

aan beide kanten van de wereld beloond met twee retourtickets naar die heerlijke stad New York of Amsterdam. De High Five is het visuele kenmerk van KLM’s Werelddeal Weken -naar meer dan 100 bestemmingen vliegen ‘met wereldkorting.’ Let op: die actie loopt nog steeds.

Het evenement werd ontwikkeld voor de luchtvaartmaatschappij door het Amsterdamse reclamebureau Eigen Fabrikaat, onderdeel van de DDB Group. Bron: PSFK/@mkouwenhoven.

Lees ook:Red Bull maakt zelf campagne voor eigen Newyorkse voetbalclub
Lees ook:Golfbestemmingen in de reclame vanwege KLM Open
Lees ook:Reclame Dierenbescherming voor Beter Leven-kenmerk
Lees ook:KLM lanceert biobrandstofvluchten met dagbladadvertentie
Lees ook:NS helpt mee met reclame voor vliegveld Brussel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.