Red Bull maakt zelf campagne voor eigen Newyorkse voetbalclub

Red Bull, de Oostenrijkse fabrikant van energiedrankjes, is begonnen met een reclamecampagne voor New York Red Bulls, de voetbalclub die in 2006 werd overgenomen. Flying high heet de campagne die samenvalt met het begin van het voetbalseizoen in de VS en de eerste wedstrijd van het elftal in het Giant stadion. Hij omvat uitingen in kranten, maar ook op Facebook en MySpace en moet meer mensen naar stadion en de site van NYB trekken. Interessant is dat Flying high niet is ontwikkeld door een extern reclamebureau, maar door de eigen creatieve unit in Salzburg, Red Bull Creative geheten, zo meldt The New York Times. In de doorlees nog een afbeelding. 

 

 

 

Lees ook:GP-pitstop midden in New York, leuke stunt Red Bull
Lees ook:Live High Fives Amsterdammers en Newyorkers als reclame KLM Werelddeal Weken
Lees ook:Nederlander Justus Bruns wil reclame op Times Square één dag vervangen door kunst
Lees ook:Bekijk uitverkochte The Flying Dutch live online adviseert ING in advertentie
Lees ook:Mug shot-campagne moet geld halen voor dakloze Newyorkse dieren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.