Geen vertrouwen in NEM/Maurice de Hond bij Reclamewereld.blog-stemmers

Brrr, met het vertrouwen in Maurice de Hond, laat staan in de NEM, mede door die inval daar onlangs, is het niet best gesteld. Na de poll over Centraal Beheer’s Even Apeldoorn bellen-slogan, is was de campagne van de Nederlandse Energie- maatschappij/NEM onderwerp van een poll bij Reclamewereld.blog.nl. Marktonderzoeker Maurice de Hond heeft zich tijdelijk als reclameboegbeeld ‘verkocht’ aan de NEM, in navolging van Nastasja Froger. De vraag was met welke stelling men het eens is. ”Helaas, ook De Hond wordt dik betaald om een potje te jokken.” RESULTAAT: van de bijna 150 stemmers waren er 104 het eens daarmee, oftewel bijna driekwart (73 pct). De stelling ”Mond-tot-mond reclame van gebruikers werkt veel beter dan dit soort BN-ers” haalde 30 stemmen (21 pct van het totaal), bepaald niet slecht. Tenslotte de stelling waarmee de reclamemensen van NEM het helemaal eens zouden zijn: ”Goed zeg, nu geloof ik het pas ècht dat de NEM goedkoper is (dankzij betrokkenheid De Hond).” Slechts 9 Reclamewereld.blog-stemmers vonden dat ook (6 pct van de stemmen).

Lees ook:NEM-BNers De Hond, Natasja Froger en mond-tot-mondreclame in poll Reclamewereld
Lees ook:‘Genoeg van BN-ers in reclame’ zegt helft Reclamewereld-stemmers
Lees ook:VW. Wie anders? voorkeur van helft poll-stemmers Reclamewereld
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:Reclamewereld-stemmers voor reclameloze voetbalsamenvattingen

4 reacties op “Geen vertrouwen in NEM/Maurice de Hond bij Reclamewereld.blog-stemmers

  1. Danny

    Als je zuinig bent, is de NEM heel duur!

      /   Beantwoorden  / 
  2. niles

    @Danny: Zuinig zijn is anders heel saai, dus dat past dan juist wel weer goed bij de NEM. Die is dat ook.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Michel

    Ga niet met de Nederlandse Energie Maatschappij een contract aan !
    IK ZEG: NIET DOEN !
    Ze houden zich niet aan de afspraken en hebben een klantenservice,die zich alleen tegen een klant inzet.
    Dus— Nederland : niet doen !

      /   Beantwoorden  / 
  4. beterweter

    NEM staat voor ‘Nederlandse Electrolash Maatschappij’. NEM is wereldwijd een van de grootste spelers op de markt voor stoomtechniek. Het bedrijf, dat 500 werknemers en 4 vestigingen telt, ontwikkelt en bouwt stoomgeneratoren en randapparatuur voor elektriciteitscentrales en industriële boilers. Hiermee kunnen rendementsverhogingen tot wel 50% behaald worden.
    Het bedrijf is wereldwijd actief. Het hoofdkantoor bevindt zich in Leiden. NEM bouwt gigantische stoomgeneratoren en randapparatuur voor vooral de olie- en gassector. Verspreid over de hele wereld staat apparatuur van NEM.
    Bekijk voor meer informatie de mooie website: http://www.nem.nl
    De afkorting wordt door veel journalisten (ook de schrijver van bovenstaand artikel) met te weinig verstand van zaken onterecht gebruikt voor de Nederlandse Energie Maatschappij. Niet meer doen dus……..

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.