Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank

De Postbank verdwijnt als merk over een jaar, dan wordt de naam ING. Goed idee? Mee eens? Dat vroegen we in onze laatste poll. Nee, geen goed idee. We stopten bij 130 stemmers, voldoende voor een goede indruk van het sentiment; bijna de helft, 49.2 pct van de stem- men (=64 stemmen), vond dat je zo'n merk nooit weg mag doen. Maar toch nog bijna 30 pct van de stemmers (29.2 pct, 38 stemmen) was het daarentegen eens met wat de twee banken verkondigen, namelijk dat je na de fusie profiteert van de kracht van beide banken. En een flink aantal stemmers, ruim een-vijfde (21.5 pct ofwel 28 stemmen) zei klant te zijn bij de Postbank, maar op te zullen stappen na de fusie. De nieuwe ING trekt geen nieuwe klanten, als de RW.blog-stemmers gelijk krijgen. 

 

Lees ook:VW. Wie anders? voorkeur van helft poll-stemmers Reclamewereld
Lees ook:Verdwijning naam Postbank onderwerp poll Reclamewereld.blog.nl
Lees ook:‘Genoeg van BN-ers in reclame’ zegt helft Reclamewereld-stemmers
Lees ook:Stroom Oranje inhaakreclame gewaardeerd bij Reclamewereld.blog
Lees ook:Geen vertrouwen in NEM/Maurice de Hond bij Reclamewereld.blog-stemmers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.