Liefdespaar veroudert snel in EasyJet 20 jaar-spotje

Het Britse EasyJet, de budget-airline die een bikkelhard gevecht is gewikkeld met concurrent Ryanair uit Ierland, bestaat 20 jaar en viert onder meer feest met bijgaande aardige commercial. Het idee is verre van  nieuw, maar never mind. Een stel wordt verliefd tijdens een vlucht van EasyJet. Het Time flies-spotje werd gemaakt

door het Engelse reclamebureau VCCP, dat ook vestigingen heeft in Berlijn, Praag, Madrid en Sydney, en geregisseerd door Mark Zilbert van productiebureau Rogue meldt Campaign. De muziek is van Pulp, het nummer heet Disco 2000.

EasyJet zegt ook, en ik neem aan dat dat niet alleen voor Engelse (ex)passagiers geldt: ”To celebrate we’re giving away a pair of flights every week! We’d like to see your best snaps from your travels around Europe over the last 20 years with easyJet. Plus, you’re likely to see your pic on our special birthday plane. Enter here: 20 years.easyjet.com.”

Lees ook:Koffie, koffie, lekker bakje Costa ‘Koffie Hoofden’-reclame
Lees ook:Gemiste kans-reclame van Indonesische papierfabriek APP
Lees ook:Lepeltjes concert op muziek 2 Unlimited in chocola-spotje Cadbury
Lees ook:Bofkonten-reclame: na WeightWatchers komt EasyJet
Lees ook:Proost! Spot zonder reclame over Johnnie Walker’s 100 jarig bestaan

2 reacties op “Liefdespaar veroudert snel in EasyJet 20 jaar-spotje

  1. Joost Esser

    Hallo!

    Heb een heel leuk artikel wat ik graag met jullie wil delen.
    Is er een algemene mail voor de redactie?

    Grt, Joost

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.