Bofkonten-reclame: na WeightWatchers komt EasyJet

‘Happy Bums’ zegt EasyJet, of all people, WeightWatchers na in de kolommen van Reclamewereld deze maand, de billenmaand in de reclame. Allemaal bofkonten. EasyJet is bezig met een enorm prijzenoffensief in Europa, dus ook in Nederland, zoveel is wel duidelijk. Meer dan 150,000 plaatsen worden heel goedkoop aangeboden, vandaag die bofkonten, of Happy Bums op z’n Engels. Bij WW boffen ze

gewoon omdat ze daar zijn afgeslankt, haha.  De song bij het EasyJet-spotje is ‘Wooly Bully‘ door de groep Bad Manners, bij iTunes verkrijgbaar. Maar wij vinden het origineel leuker, de ‘Wooly Bully‘ uit 1965 van de Amerikaanse rock and roll band Sam the Sham and the Pharaohs.

Lees ook:Liefdespaar veroudert snel in EasyJet 20 jaar-spotje
Lees ook:Inhaker EasyJet over milieu mag niet van Britse reclamewaakhond
Lees ook:‘Generation EasyJet’ gepresenteerd in spotje prijsbokser
Lees ook:EasyJet adverteert voor personeel voor ‘basis Amsterdam’
Lees ook:Elvis Presley leeft en doodt vreselijke muziek in MTV-spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.