Nu ook bakfietsen, drumstellen, Uggs en meer in Gekkenhuis-reclame MediaMarkt

Die van die ‘Ik ben toch niet gek‘-slogan, MediaMarkt, doet zelf weer even extra gek: de jaarlijkse Gekkenhuis-actie is vandaag begonnen en loopt t/m zondag 2 november. ”Een spectaculaire sale met te gekke prijzen,” juicht het persbericht van het reclamebureau achter de actie. Maar de elektronicasuper doet nóg extra gekker

dit jaar vertelt ons Benjamin, MediaMarkt’s gekkie. Ook te koop zijn, in het jargon, branchevreemde produkten: van elektrische bakfietsen e.n Uggs tot drumstellen en meer. Uiteraard voor ‘speciale prijzen,’ claimt het persbericht.

Lees ook:Reclame MediaMarkt voor ‘digitale prijskaartjes-revolutie’
Lees ook:Na zien spotje? HBO-student koopt ruimtereis Mediamarkt
Lees ook:Jazzman Benjamin Herman praat over zijn passie met Philips
Lees ook:Battle of the sEKses is EK Voetbal-reclamespel Mediamarkt en LG
Lees ook:Lidl gaat zelfs de lucht in om prijs/kwaliteit te bewijzen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.