Van Koningsbrugge als Bob de Haan in Overtoom-spotje

Nou, die baas van Overtoom Benelux, Ghislaine Duymelings, houdt wel van wat aandacht. Na de advertentie van Overtoom/Manutan waarin een Change Manager werd gezocht, dit filmpje. Vanaf 2014 verandert de leverancier van producten voor kantoor, magazijn en werkplaats, dus van naam, maar de site heet al zo. Manutan wordt door Bob de Haan, een typetje van Jeroen van Koningsbrugge, in Nederland geïntroduceerd. ”Overtoom heeft mij gevraagd hun nieuwe naam Manutan in Nederland bekend te maken. Waarom ze mij gekozen hebben? Was het mijn internationale ervaring? Of kwam het door onze…bijzondere kennismaking?” Haha. Reclamebureau Canday heeft de campagne inclusief het filmpje ‘De sollicitatie‘ -wat over the top en wat lang, maar ik kan het fout hebben, want ik blijf fan van  Tuut!-Tuut!, dat is snel  ;-)

Lees ook:Tuut!-Tuut! Overtoom is niet meer zo snel in advertentie
Lees ook:Van Koningsbrugge in ongein-spotje Overtoom, eh, Manutan
Lees ook:Na Van Koningsbrugge swipen in Manutan-spotje
Lees ook:WestlandUtrecht in advertentie neergezet als nieuwe bank
Lees ook:Adverteerders uit ‘vagina’-nummer nieuwe Linda Meiden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.