Appelfeestje in reclame vanwege Lidl’s groente/fruitprijs

Lidl groente prijs 2013Hoe flikken ze dat toch steeds weer bij Lidl? Vraag ik mij elk jaar weer af, rond deze tijd. Zitten AH en Jumbo en noem ze maar op te slapen of zo? Nog steeds dan. Of hebben die soms hun eigen prijs? Prachtprijs om te ‘winnen’ toch? Enfin, Duitse supermarktketen Lidl viert met een Elstar-appeltjes aanbod dat ze voor het vierde (!) jaar achter elkaar de prijs voor ‘de beste in groente en fruit’ hebben gewonnen in 2013 blijkens het versrapport van onderzoekbureau GfK. De jubel- inhaker staat vandaag in De Telegraaf en zusterblad Metro (KLIK erop om wat te vergroten). Ik zag gisteravond ook een spotje langskomen, dat ik nog niet heb weten te vinden. Proficiat!

Lees ook:Lidl-reclame voor prijs: weer ‘beste super in groente en fruit’
Lees ook:Bananen met Rainforest Alliance-keurmerk in de reclame bij Lidl
Lees ook:Lidl-reclame jubelt over groente-oordeel Consumentenbond
Lees ook:‘De beste in groente en fruit’ reclame Lidl misleidend
Lees ook:Lidl viert 3e groente- en fruitprijs met bananen-advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.