Vier ook Europese verbod op dierproeven voor cosmetica

We springen ook een gat in de lucht, na de onthullende tekst van deze commercial te hebben vernomen. Net als de beesten erin, op de muziek Jump Around of House of Pain (huh, pijn?).  Reclamebureau Roorda laat trots weten: ”Een activerende campagne en een onthullende app voor Proefdiervrij hebben de Europese politiek overtuigd. Voortaan worden er geen proefdieren meer gebruik om cosmetica op te testen. Eindelijk gerechtigheid.

Een mooier resultaat hadden we niet kunnen wensen. Bestaat er eigenlijk zoiets als een Euro Effie? De dieren hieronder zien in ieder geval genoeg reden om eens lekker uit de band te springen.” Ik wil geen feestjes verstoren hoor, maar ik vraag met wel af: zouden we dit echt alleen aan de Nederlandse Proefdiervrij-campagne te danken hebben? Bron: rechtstreeks.

[PS]

Lees ook:Hippo’s in bed gelegd in commercial voor fruitdrankje Original Juice
Lees ook:Reclamemensen gaan weer af bij Klaverblad Verzekeringen
Lees ook:Nieuwe prijzen erbij: Groene Effie, Smart Budget Effie
Lees ook:Winnaars belangrijkste reclameprijs, de EFFIE, vanavond bekend
Lees ook:De èchte idioten rijden zelf naar huis in spotje over alcohol en verkeer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.