Beetje eng door die maskers: reclamefilmpje WK Cricket

Na de gisteren hier vertoonde reclame-uitingen voor het WK Cricket in de media in de organiserende landen India, Bangladesh en Sri Lanka, vandaag het filmpje, Tightrope/koorddansen. De lange versie van de International Cricket Council (ICC), is te lang (die van een minuut kon ik niet vinden). En een beetje eng vanwege die maskers die de cricketers dragen. Werd gemaakt door hetzelfde reclamebureau Ogilvy & Mather in Mumbai. De multimedia-campagne heet “The Cup That Counts”. Locatie is de Indiase stad Jaipur, waar de fans feesten. Wij in NL feesten nog even vanwege de bijna-overwinning op Engeland gisteren. Via TIR in Australië.

Lees ook:Reclame voor het WK Cricket in India, Bangla en Sri Lanka
Lees ook:Kentucky Fried Chicken haakt in op ‘The Ashes’-cricket
Lees ook:Engelse cricketer leent zich voor pathetisch spotje Puma
Lees ook:Ze zijn gewoon tè zuur, die Sour Marbels-snoepjes (campagne)
Lees ook:‘Our world at the cost of their life?’ Advertentie WNF in India

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.