T-Mobile huurt reporter in om nieuwe Relax-abo te promoten in dagbladavertentie

T Mobile ReporterDe reporter kijkt ons aan en stelt een vraag. In de krant van vandaag. Grappig bedacht, deze opvallende advertentie van T-Mobile om hun nieuwe Relax-abonnement aan te kondigen. ‘Uit onderzoek is gebleken dat een kwart van de Nederlanders niet alle minuten en sms uit de bundel gebruikt. In het nieuwe Relax zijn de belminuten en sms onbeperkt houdbaar. ”Het is dus ook niet erg als mensen een paar maanden niet zoveel verbruiken. Die minuten en sms-jes blijven gewoon staan, en dat is uniek in de markt,” zegt marketingdirecteur Hendrik Kasteel van T-Mobile trots in een persbericht. Dat klinkt ook goed, aangenomen dat er geen andere catch is. Het iPhone-abo, dat ik net heb afgesloten voor twee jaar (grrr), verandert helaas niet. Zal je net zien, grrr. Drie andere abo’s verdwijnen.

Lees ook:Bellen in de EU zoals op de zaak ‘nieuw’ bij T-Mobile zegt advertentie
Lees ook:SBS-experiment: elke 5-7 minuten reclame bij The Mentalist, House, Ghost Whisperer
Lees ook:‘Mobiele marketing motor online advertentiegroei’
Lees ook:Uitgepakt met ‘Unpacking’-commercial over technologie revolutie bij Samsung
Lees ook:Ronald Koeman volgt Martine Bijl op in nieuw spotje Hak

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.