Michael Kors haalt ook geld op voor voedselprogramma VN blijkens advertentie

Michael Kors HungerMichael Kors gewoonZo, links, kennen we de reclame van Michael Kors niet, rechts wel. De Amerikaanse verkoper van jet set luxe: designer handbags, horloges, schoenen, kleren en meer doet namelijk méér. We plukten ze allebei uit het decembernummer van Stijl Magazine van Elsevier (KLIK erop om ze wat te vergroten). Naamgever/eigenaar Michael Kors (persoonlijke info) is al meer dan 20 jaar filantroop, en vecht al geruime tegen honger in de wereld samen met WFP, het Wereld Voedsel Programma van de VN. Op deze Hunger-site van Kors kun je eendigitaal T-shirt met een eigen Today I Want To…- kreet laten maken en uiteraard geld voor het anti-hongerprogramma overmaken (mijn kreet was vandaag overigens even anders: Today I Want To Support Parisians.. Kors’ bedrijf werd 30 jaar geleden in de VS opgericht als fabrikant/verkoper van luxe sportkleding, maar verkoopt nu veel meer producten gekenmerkt door opvallend design en fraaie materialen via een aanwezigheid in meer dan 95 landen. PS Zomaar een gedachte: zou Elsevier/Stijl de ruimte voor de actiepagina van Michael Kors gratis hebben weggeven nu ze met een dubbele pagina (=spread in het jargon) adverteerden? Of wilde MK alleen adverteren op conditie dat-ie gratis meemocht… Ach, wat maakt ‘t eigenlijk uit.

Lees ook:In Lexus-spotje voor de hybride is alles goed dat met een H begint
Lees ook:Franse waarschuwing bij reclame voor voedingsproducten
Lees ook:Katja Schuurman in fraai spotje voor Return to Sender
Lees ook:‘What design can do’ 8 & 9 mei in Amsterdam-affiche
Lees ook:Lidl-advertentie kondigt Max Havelaar-gecertificeerd voedsel aan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.