Na Frans en Mart actie van André en Irene tegen Alzheimer-ziekte

Alzheimer campagneDe Alzheimer-sokken van Frans en Mart zijn nog niet allemaal verkocht of de volgende actie dient zich alweer aan, nu met André en Irene. Van 19 oktober t/m 30 november voeren Alzheimer Nederland en de Vriendenloterij in samenwerking met RTL4 een nationale campagne om aandacht te vragen voor die ziekte en meer geld te werven voor wetenschappelijk onderzoek. Dat doen ze onder de noemer ‘Samen voor een toekomst zonder alzheimer‘ (nu weer met kleine A?). Bijgaande advertentie met de ‘gezichten’ van die campagne, André van Duin en Irene Moors, plukten we uit Alz…, het Magazine van Alzheimer Nederland (KLIK erop om te vergroten). In de advertentie zeggen ze: ”Net alsheel veel Nederlanders zien ook wij wat een ingrijpende ziekte Alzheimer is. Voor de patiënt, maar ook voor de mensen er omheen. En nog steeds is er geen medicijn… Daarom komen wij in actie met de VriendenLoterij PrijzenMarathon. Ieder die er aan meedoet steunt Alzheimer Nederland en helpt dus mee aan een toekomst zonder deze vreselijke ziekte.”

Lees ook:Verfpot? Alzheimer-advertentie: waar drink u koffie uit?
Lees ook:Alzheimer Socks van Frans Molenaar en Mart Visser in de reclame
Lees ook:Herinneringen gum je niet weg met een Alzheimer-USBstick
Lees ook:‘Oude bekenden’ op straat aangesproken in Alzheimer-spot
Lees ook:Alzheimer-truukjes in Nieuw Zeelandse spots (zeg ‘t met humor)

Eén reactie op “Na Frans en Mart actie van André en Irene tegen Alzheimer-ziekte

  1. Kostons

    Beste mensen ik vind de reclame slecht.
    Je kan 1 miljoen winnen zonder altzheimer aangezien mijn vrouw net gehoord heeft dat ze de ziekte heeft, 66 jaar te jong. Speel al vanaf de eerste dag mee met postcode loterij en nog meer. Dit valt me zeer zwaar, nog nooit 10 euro gewonnen. Ik ga alles opzeggen, jammer van deze reclame. Grt Arnold

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.