‘Mix & Match’-spotje Wehkamp met dagelijks variabele tag-ons

De tv-campagne van wehkamp die vandaag op tv begint wordt gemaakt in de cloud, meldt vaksite Emerce. De webwinkel kan tot het allerlaatste moment de inhoud van de commercial veranderen. Ter promotie van de najaars- en wintercollectie van Wehkamp begint vandaag een tv-campagne waarvan de inhoudelijke opzet nog niet helemaal bekend is. De hoofdcommercial ‘Mix & 

Match‘, gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko, staat, maar de ‘tag-ons’ -het zeer korte spotje dat soms meteen na commercials volgt- kunnen van dag tot dag variëren. ”De inhoud daarvan hangt af van trends, aanbiedingen of zelfs het weer en wordt bepaald door Wehkamp zelf”. Volgens Emerce is Cube de naam van het bedrijf wiens technologie Wehkamp gebruikt voor de ‘last minute’-tag-ons.

Lees ook:Adverteerders financieren nieuw mobiel gameplatform Thumbgames
Lees ook:EK Voetbal-inhaker: bikini-girls Wehkamp ontregelen Franse team
Lees ook:De fraaie ‘Je kan niet wachten’-slomo-spotjes van Wehkamp
Lees ook:Criminaliteit, politiek, wielrennen en natuur in grappige spotjes vernieuwde Autoweek
Lees ook:Vrouw aangehouden, te hard gereden (prachtspot filmfestival)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.