Prikt de baard van jouw man?-reclame L’Oréal

Oreal baardStuur dan een foto van zijn baard op, als-ie prikt, adviseert de advertentie van L’Oréal vandaag in de Mode special van gratis dagblad Metro. De eerste 150 inzendingen winnen een L’Oréal Men Expert Hydra Energetic X-Treme dagcrème. Vertel waarom je zijn baard zo leuk vindt via mailadres [email protected]. De leukste tien inzendingen verschijnen bovendien in Metro Mode Man van 4 april 2014, aldus het bedrijf. Let op: De foto moet minstens 1 MB groot zijn. Vergeet niet de naam, leeftijd en adres van je man te vermelden.” KLIK op advertentie om wat te vergroten.

Lees ook:Vlak voor regen en storm maakte Impliva reclame voor stormparaplu’s
Lees ook:Aantal inzendingen voor Dagbladgoud-reclameprijs stabiel gebleven
Lees ook:Beetje blootreclame voor mode zoekmachine Boetiek
Lees ook:Krijgt babyolifantje Blijdorp Feyenoord-naam dankzij lezersactie dagblad Metro?
Lees ook:Metro maandag met vakantie meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.