Beschaafd leren drinken van vrienden in Steinlager-spotje

Be the artist, not the canvas‘ is de slogan van de tv-commercial uit Nieuw Zeeland, van nummer 1 biermerk daar, Steinlager Beer. Maar bedoeld voor de Australische markt. Dat drankmerk wilde eens op een wat andere manier wilde laten zien dat je verantwoordelijk met alcohol om moet gaan. Helemaal goed kan ik het niet volgen, want vanochtend erg vroeg gemaakt, dit bericht. Vrienden die vrienden in de zeik nemen die te veel hebben gedronken, en de verstandige drinker de held maken. Zoiets. Het levensechte spotje werd gemaakt door reclamebureau DDB NZ en de muziek is van Roland Brown en Liquid Studio’s. Via Creative Criminals.

Lees ook:Keiharde anti-reclame ingezet in Britse verkiezingsstrijd
Lees ook:Bericht Reclamewereld over reclame-uiting Swiss Sense 10.000 keer bezocht
Lees ook:Te veel op om te rijden? Slimme truuk in spotje Captain Morgan
Lees ook:‘Deel een Porsche met vrienden’-actie gemeld in spot
Lees ook:Nep? ‘PissScreen’-game met alcohocheck als taxireclame op toilet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.