Bericht Reclamewereld over reclame-uiting Swiss Sense 10.000 keer bezocht

Je verwacht het bij een sexy commercial, maar bij een serieus bericht over een peperduur bed? Vanochtend wilde ik even reclame maken hier voor het feit dat een eigen bericht over een dagbladadvertentie van beddenfabrikant Swiss Sense nu meer dan 10.000 keer is bezocht, en vermoedelijk dus gelezen, op Reclamewereld.blog.nl. Een record, mede wellicht dankzij deze prikkelende kop: ‘Wat Swiss Sense-boxspring kán is bijna niet te geloven.’  Nota bene zonder het woord Slaapkamer-revolutie erin, haha. Het bericht verscheen hier op 27 december vorig jaar en trok ook nog eens een voor dit blog ongebruikelijk groot aantal reacties: 37 stuks.

Lees ook:Wat Swiss Sense-boxspring kán is bijna niet te geloven
Lees ook:Blijven geloven, dan valt dat rode balletje in ‘t loterijspotje
Lees ook:5000ste bericht op Reclamewereld.blog: Stella-spotje ‘Piano’
Lees ook:RECLAMEWERELD.BLOG WENST U EEN HEEL GELUKKIG 2008
Lees ook:William en Kate als trekkers kampeerreclame Noordoostpolder

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.