Messi aan de slag voor armste kinderen in Samsung-spotje

The Developer’ -verteld vanuit het perspectief van kinderen- is een korte muzikale promotiefilm van 2 minuten van Samsung met Lionel Messi en de hit Royals van de succesvolle, slechts 16 jaar oude Nieuw Zeelandse zanger Lorde. Met passende woorden. Messi is de mysterieuze man die in een stadsdeel met veel arme mensen verschijnt, maar de kinderen vertrouwen hem eerst niet. Lionel ‘The Developer’ Messi stopt veel van zijn geld via de Messi Foundation in het verbeteren van de positie van arme kinderen, zijn missie. Met hulp van een Samsung Galaxy Note 3 en Galaxy Gear en meer

weet Messi die missie hier te voltooien. Het reclamebureau achter dit project is Leo Burnett in Chicago; het fraai gemaakte, maar Amerikaans-sentimentele filmpje werd geregisseerd door Adam Hashemi.

PS Leuk blog, Reclamewereld? Horen we graag.

Lees ook:Startrek, Dick Tracey, Inspector Gadget in Samsung Galaxy Gear-reclame
Lees ook:Amsterdamse start pop-up book spot Samsung Galaxy Note 3
Lees ook:Nieuwe reclame-aanval Samsung op Apple: Galaxy SIII contra iPhone 5
Lees ook:Voetbal gaat de planeet redden met elftal, Messi en Samsung
Lees ook:Interactieve abri aan ‘t werk voor Samsung Galaxy Note II

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.