Barbara de Loor’s Junior Schaatsclub in KPN-advertentie

KPN is niet alleen hoofdsponsor van de KNSB en het langebaanschaatsen, maar ondersteunt ook het schaatsen op natuurijs, het marathonschaatsen, shorttrack en lokale ijsbaantjes. ”En we zijn extra trots op de KPN Junior Schaatsclub, waar kinderen van 6 tot 12 jaar onder leiding van schaatsheldin Barbara de Loor hun eerste slagen op het ijs maken. Zo verbinden we heel schaatsend Nederland.” Luidt de tekst in een advertentie vandaag in Metro (KLIK erop om wat te vergroten). ‘Het netwerk dat geeft om Nederland‘ is de slogan. En dat ‘KPN doet ‘t gewoon‘ ook? Meedoen kan via de site.

Lees ook:‘Het was geweldig.’ KPN in advertentie tot WK-schaatsers
Lees ook:McDonald’s maakt trots reclame voor predicaat ‘groen’
Lees ook:Schaatsen in de reclame: KPN en KNSB verlengen sponsorcontract
Lees ook:Korting van 25% gemeld in ‘lekker weg uitjes’-reclame Hema
Lees ook:‘Hypotheekaftrek staat als een huis’ claimt VVD-advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.