René en Natasja Froger in Amstel Blond commercial

Bospark Bilthoven! Roept iemand, ‘usalover123′ of all people, enthousiast op YouTube. Even gemist, deze commercial van Amstel Blond, maar dit week-end is een goed moment. Bovendien heeft iedereen het over ‘op de kleintjes letten’, de slogan waarmee Albert Heijn ooit furore maakte. En de Frogertjes mogen we hier niet missen natuurlijk. In de supermarkt kiest René voor een krat Amstel Blond, ‘het verfrissende biertje met 4% alcohol,’ want… Een aardige commercial, geregisseerd door Rogier van der Ploeg, van reclamebureau Doom + Dickson. Bron: rechtstreeks. PS Vorig jaar lette René in het echt ook al op de kleintjes. Ik stond in een patatzaak in Laren, toen-ie een zooi zakjes mèt kwam ophalen. Onverwachte gasten zeker (laten we het daar maar op houden ;-) )

Lees ook:Tattoo en Oosterse meditatiedrang in nieuw spotje Amstel-bier
Lees ook:Amstel’s geestige Easy Bottle-commercial (was alles maar zo easy)
Lees ook:Jaartje buitenland-spot met hulp mannen van Amstel
Lees ook:‘Wie zijn al die mensen?’ David Hasselhoff in spotje Miljoenenspel
Lees ook:Darwin Deez zingt, Hema’s modecollectie 2013 danst

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.