Tattoo en Oosterse meditatiedrang in nieuw spotje Amstel-bier

Ja mannen, de wereld verandert, stelt de toelichting van het nieuwe spotje voor Amstel-bier. En we veranderen mee. ”We doen de was, worden ten huwelijk gevraagd en ook ‘mediteren’ hoort er helemaal bij. We laten er zelfs speciaal een tattoo voor zetten. Of toch niet?” De commercial is gemaakt door reclamebureau Doom and Dickson. Bron: Rechtstreeks.

Lees ook:D-Reizen maakt reclame voor vroegboeken met Flexpakket
Lees ook:Darwin Deez zingt, Hema’s modecollectie 2013 danst
Lees ook:Het leukste van vroeger en nu in commercials 85-jarige Hema
Lees ook:René en Natasja Froger in Amstel Blond commercial
Lees ook:Amstel’s geestige Easy Bottle-commercial (was alles maar zo easy)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.