Gedegen bankieren? Doe je op de Duitse manier, zegt spotje

Nu maar hopen dat Bank Forum, die Oekraïense bank, het waarmaakt in de praktijk, haha. Erg leuk zijn ze wel, deze twee commercials ‘Passie‘ en ‘Verrassing‘, die net een hele mooie reclameprijs hebben gewonnen (Grand Prix/tv Drum Awards). Het reclamebureau van die bank, de Oekraïense vestiging van Ogilvy, lanceerde de campagne over de ‘Duitse manier van zaken doen.’ Zeer gedegen dus, met genoeg oog voor detail. Ja, overdrijven mag. Via The Inspiration Room.

Lees ook:Specsavers haakt leuk in op afgekeurde EK-goal Oekraïne
Lees ook:Spotje Jan Mulder en Javier Guzman tegen Aids in Oekraïne
Lees ook:Parodie op politie-achtervolging van bandenverkoper Midas
Lees ook:Weense reuzenrad met Petr Czech wint reclameprijs voor Adidas
Lees ook:Weer eens wat anders: Egyptische humor in chipsreclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.