Reclame-tsunami voor Elsevier-actie met kans op HTC Desire

Wow. Timmert weekblad Elsevier even aan de weg, zeg, deze week. Komen de HOI-oplagecijfers eraan of zo? Advertentie in de krant, spotjes op de radio -vanochtend op BNR gehoord- maar ook een tv-commercial, een mediumtype keuze die je zelden ziet van een geheel papieren blad. Met een ‘scherp zinnig aanbod‘ natuurlijk, zo kennen we de marketeers achter Eerst Elsevier (is dat de nieuwe slogan, de zoveelste?). Een dozen weken voor €15 (abo stopt automatisch, ook een prettige gedachte), plus de speciaal Ons Brein, en, i.s.m. Vodafone en HTC, kans op één van de 150 HTC Desire S-smartphones. In bijgaand spotje staan meerdere kanten van de Euro centraal. Welk bureau de creatief weinig aanlokkelijke, maar wel duidelijke reclamecampagne gemaakt heeft is mij niet bekend.

Lees ook:Nieuw: geef Krant-cadeaukaart meldt advertentie
Lees ook:NL Alert Controle Bericht op 7 december meldt spotje Rijksoverheid
Lees ook:An en Ria van 70+ vliegen voor ‘t eerst dankzij Voda
Lees ook:Hoe reclame werkt voor het MKB wordt onderzocht door Elsevier meldt advertentie
Lees ook:Vergelijkende reclame Ditzo: Ohra, CB, ANWB, Univé, Proteq e.a.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.