So naughty or so nice? Hunkemöllervraag in Kerstreclame

So naughty or nice? Helemaal gemist, deze fraaie, uitdagende printcampagne van Hunkemöller, gemaakt door reclamebureau SSSS & Orchestra in Amsterdam met fotografie van Marcel van der Vlugt. Met kaarsen en pieken, vermoedelijk hier bedoeld als fallussymbolen. Maar na SuitSupply en ‘die’ gouden bikini van Hunkemöller zelf, zal de impact onvermijdelijk veel minder zijn geweest. De uitingen waren in meer Europese landen te zien dan alleen Nederland (klik op beelden om te vergroten).

Lees ook:Zangeres Do uit de kleren voor reclame lingeriemerk Hunkemöller
Lees ook:Sylvie (ex) van der Vaart in bikini voor Hunkemöller spotje
Lees ook:De Sylvie Collection van Hunkemöller in spotje Meis
Lees ook:Is #mamming niets voor Sylvie Meis en sponsor Hunkemöller?
Lees ook:Blote Do siert gevel in Kalverstraat als Hunkemöllers reclamegezicht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.