Vuurwerkcampagne 2010 oogst kritiek (hopelijk is-ie wél effectief)

RTL’s Benidorm Bastards werken dit jaar mee aan de Vuurwerkcampagne 2010. Met online films, vuurwerktips en zelfs een 3D bioscoop-commercial. Maar ik vind het geen succes deze keer, misschien omdat ik de Benidorm Bastards oervervelend vind. Maar als-ie effectief is en levens redt wordt ‘t een ander verhaal, al heb ik ook daarover mijn twijfels. De Vuurwerkcampagne van Consument & Veiligheid, dat menige anti-vuurwerkhit wist te scoren in ‘t verleden -ze kunnen het dus wél- werd vandaag ook afgekraakt door een reclamecolumnist van Molblog. Hij spreekt van een ”beschamend staaltje luiheid.” Vorige week noemde VKMag de 2010-campagne al ‘lame.’

Lees ook:Tragisch ongeval wegens slecht zicht in spotje van Pearle
Lees ook:Depeche Mode’s Enjoy the silence in commercial voor SE W890i
Lees ook:Shit happens, maar is nieuwe vuurwerkcampagne daarom retegoed?
Lees ook:Vuurwerkcampagne op internet waarschuwt jeugd
Lees ook:Marktplaats.nl op zoek naar adverteerders meldt ‘papieren’ reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.