Winkelwagen met skateboard in feelgood-filmpjes Volkswagen

Doelstelling, van Fast Lane, de leuke nieuwe guerrilla-achtige campagne van Volkswagen?De dagelijkse sleur doorbreken met een tikkeltje fun, u aangeboden door Volkswagen. Pure feelgood,” schrijft het Belgische blog BuzzingBees. De campagne wordt doorgetrokken op Facebook, waar de mensen wordt gevraagd hun eigen Fast Lanes aan te maken en de video’s in te sturen. Op diezelfde pagina kan je ook een Fast Wall installeren, een nieuwe Facebook wall waarop het nieuws verschijnt van je favoriete contacten.  Helaas vermeldt BB niet welk reclamebureau verantwoordelijk is voor bijgaande drie filmpjes over een aparte lift,  roltrap en apart voortgedreven winkelwagentjes.

Lees ook:Shell, Google en Philips ‘Favoriete Werkgevers 2016′ meldt advertentie Intermediair
Lees ook:Reclamewereld nu ook via Facebook-pagina te volgen
Lees ook:Fles je vrienden-spel gemaakt in opdracht van de overheid
Lees ook:Metro maandag met vakantie meldt advertentie
Lees ook:‘Duurzaam merkenspel’ als reclame voor ASN Bank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.