‘Duurzaam merkenspel’ als reclame voor ASN Bank

Je liket je favoriete merken. Maar wat zegt je favoriete merk over jou? En hoe zit dat met de keuze van jouw bank?” Zegt de site van ASN Bank over ASN Coole merkenhun ‘duurzame merkenspel‘ op Facebook, zie ook bijgaande advertentie die Reclamewereld vandaag uit dagblad Metro plukte. Je kunt er jouw ‘Facebook rendement‘ berekenen: hoe cool is jouw favoriete merk, hoe scoren ze? Geld dat je spaart of belegt bij deze bank wordt geïnvesteerd en belegd in bedrijven, projecten en landen die de ASN Bank goedkeurt, zeggen ze. Dat was, of is, ook in huizenhypotheken van zuster- bank SNS, werd eerder bekend. Voor ouderen, werd daar later aan toegevoegd. ”De ASN Bank investeert je geld niet in kinderarbeid, dierenleed en milieuvervuiling. Samen maken we het verschil: waarde voor de wereld én voor jou. Speel dit leuke spel en ontdek in 3 minuten hoe cool jouw favoriete merk is,” aldus de site.

Lees ook:Hé, de ASN Bank heeft ontdekt hoe belangrijk geld is in spotje
Lees ook:Uw geld kan wereld veranderen zegt ASN Bank in campagne
Lees ook:Speciale zomerreclame van Ouderen Ombudsman
Lees ook:Wat Leaseplan Bank met je spaargeld doet legt spotje uit
Lees ook:Na speelfilm ‘The Huntsman’ mag Rabobank dagblad Metro met reclame verpakken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.