De woonboten in de Amsterdamse grachten, weet je nog… Vrijdag j.l. haakte Delta Lloyd daar al op in, vandaag is de beurt weer aan ING, als hoofdsponsor van Oranje. Want het Nederlandse bedrijfsleven en haar reclamebureaus kunnen gelukkig dóórgaan met reclame-inhakers maken na die fantastische overwinning over de Brazilianen gisteren. ING, dat rond WK-wedstrijden ook vaak te zien is op tv met die vrolijke leeuwencommercial met de aanstekelijke Zuid-Afrikaanse muziek, hield het weer eenvoudig, en zeer onderkoeld, met de bekende twee leeuwen.
Lees ook:Bomen planten en meer moet steden verlevendigen zegt Strongbow-cider in ‘documercial’
Lees ook:Twee iPod-spotjes: de nieuwste (voor de Nano met Feist) en de eerste
Lees ook:James Dean heel knap tot leven gebracht in Legend-spot Allan Gray
Lees ook:Orgaan donoren gevraagd met zeer indrukwekkend spotje
Lees ook:Labrador puppy voorspelt WK-verlies Nederland met hulp van mooie meiden
Niet leuk.