”Dat is de kracht van Oranje.” Hier dan de WK2010-inhaker van de bank met de Oranje leeuw, ING, hoofdsponsor van Oranje. Met zowaar een echte leeuwin die aan het ballen is geslagen, hollend achter de Landrover aan in de vaste overtuiging dat het een lekker rollend beesie was (maar een trotse leeuw gaat er met de bal vandoor, als zo vaak). Leuk en vrolijk spotje, niet in het minst door de muziekkeuze: ”Don’t go lose it baby” van Hugh Masekela. De commercial is gemaakt door reclamebureau Leukwerkt Worldwide. Bron: Rechtstreeks.
Lees ook:‘Mannen bedankt’ ING’s vrolijke laatste WK-huldigings-spot
Lees ook:Laatste film met Postbank’s blauwe leeuw (en wat is Nederland toch mooi)
Lees ook:ING haakt geestig in op voetbalwedstrijd Italië-Nederland
Lees ook:Mes gezet in oranje leeuw – ING boos op zijn reclamebureau
Lees ook:Evian: weer baby’s in nieuwe commercial, maar wel ánders
soep
Wie is dat dansende meisje op die auto? Mooi grietje..