Van Nederlandse makelij: Coca-Cola’s ‘Happiness Factory The Movie’

Reclamewereld.blog kan niet achterblijven met de vertoning van dit prachtige (reclame)filmpje van 3,5 minuten. Vorige week beleefde  ‘Happiness Factory The Movie' van Coca-Cola zijn première in Second Life. Wieden + Kennedy Amsterdam maakte voor haar klant  een opvolger van de succesvolle commercial die een blik gaf op de leven- dige wereld in de Coca-Cola-automaat, meldt Adfoblog. In de film gaat dit nog een stapje verder. Volgens de YouTube-inzender wordt het filmpje uitgebreid op internet ingezet en, in verkorte vorm, ook op tv en in de bios. Het vorige spotje is in meer dan 100 landen (!) vertoond. De investering in zoveel kwaliteit door het Amerikaans/Ne- derlandse reclamebureau moet een gigantisch bedrag hebben gekost. Maar zo betaalt dat zich knap deels terug, gezien ook de grote hoeveelheid gratis publiciteit die met Happiness is verkregen (en de Coca-Cola-verkopen moet toch ook nog wat opbrengen). 

Lees ook:Kom niet aan die Chevy Camaro, want anders…
Lees ook:Bram Moszkowicz moet en zal een Gouden Loeki winnen (LOI)
Lees ook:Indie popgroep Bleachers in eerste Apple Pay-spotje Chase bank in VS
Lees ook:De inpakpapier billboard als mooi reclame idee Coca-Cola
Lees ook:Happiness delen met Coca-Cola – en nu ook je blikje delen

3 reacties op “Van Nederlandse makelij: Coca-Cola’s ‘Happiness Factory The Movie’

  1. claudia

    wat een mooi filmpje. Brengt echt hapiness ;-)

      /   Beantwoorden  / 
  2. Justme*

    mooi, maar duurt wat lang

      /   Beantwoorden  / 
  3. Redactie, Michael

    @Justme*: Waarschijnlijk lijkt het ook langer dan het is omdat iedereen het eerste korte filmpje al vaak langs heeft zien komen hier op de buis. Kan zijn.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.