‘'Jaloersmakend leuk gevond en eindelijk weer eens iets echt origineels.'' Iemand genaamd Knap was erg onder de indruk, op de site van de Vara's DWDD, van de vertoonde DEZE COM- MERCIAL van de Belgische telecommer Belgacom. Een ouderwets spannende kinder- surprise, zegt DWDD zelf. Bijhorende slogan is ‘'Krijg meer dan verwacht'' dat slaat op een gratis bellen-aanbieding na 17.00 uur. Inderdaad, erg leuk. Ik zei het al eerder, die Belgische reclamemakers zijn lekker bezig. Geen idee, helaas, wie deze commercial heeft gemaakt.
Lees ook:Geniet van de stilte (en kinderkoor) in knap spotje Volkswagen
Lees ook:Over seks en tandpasta: absurd spotje voor Quay
Lees ook:Disney Originals poppen gratis als je €90 uitgeeft bij AH
Lees ook:Gratis bellen en sms’en, alleen voor internet betalen aangekondigd in revolutie-spotje Simpel
Lees ook:Ooit gehypnotiseerd? Lee-jeans regelt ‘t in boeiend spotje
Dat moet VVL-BBDO zijn geweest, zie onderstaande link:
http://www.belgacom.be/company/nl/jsp/static/20070122_pitch.jsp
@Niek: Dank voor tip, kon de commercial niet vinden op de site van VVL BBDO (”under construction”), maar je hebt vast gelijk. Zag dat je de Trunk Monkey-filmpjes ook kon waarderen, leuk.
commercial gemaakt door een collega van mij, bram vanriet. Zit in belgie bij caviar en in nederland bij produktiehuis BIKE.
grt