Digitale buitenreclame in Amsterdam en Rotterdam van JCDecaux geclaimd als primeur

JCDecaux muppi CSAls eerste Buitenreclame-exploitant van Nederland, zeggen ze trots, introduceert JCDecaux deze week in de grote stadscentra van Amsterdam (15 stuks) en Rotterdam (5) een ‘Digital Out of Home’-netwerk (lees buitenreclame) op straat met 84 inch schermen. Genaamd het  Mupi-netwerk Métropole, dat beschikt over een digitaal led-­scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. ”Hierdoor zijn uitingen op de schermen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar”, zegt de Fransebuitenreclame exploitant in een persbericht. De primeur is voor de topadverteerders Heineken, KPN, McDonald’s, Star Wars en de gemeenten Amsterdam en Rotterdam. In Amsterdam komen er onder meer drie op het Damrak, 1 bij Centraal Station, 1 op het Leidseplein, 1 in de P.C. Hooftstraat en 1 in de Beethovenstraat. In Rotterdam komen de digitale Mupi’s op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot, aldus JCDecaux.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 Dynamische Buitenreclameschermen op straat voor nog meer attentiewaarde JCDecaux introduceert digitaal Mupi-­‐netwerk  Métropole Als allereerste Buitenreclame-­‐exploitant van Nederland introduceert JCDecaux middenin de grote stadscentra een Digital Out of Home-­‐netwerk op straat met 84 inch schermen. Buitenreclame-­‐exploitant JCDecaux introduceert deze week als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Met de implementatie van 20 digitale Mupi’s met 84 inch schermen presenteert JCDecaux het netwerk Métropole, Premium Digital Out of Home. De Mupi Métropole beschikt over een digitaal led-­‐scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen op de schermen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-­‐netwerk van JCDecaux opent de deur naar vele nieuwe toepassingen van het medium Buitenreclame. Zo is het erg eenvoudig een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere dynamische uiting te tonen. Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Met de introductie van het eerste digitale Mupi-­netwerk op straat, middenin stadscentra, laat JCDecaux eens te meer zien de mentale marktleider in Buitenreclame en stadsmeubilair te zijn. We bieden namelijk niet alleen zichtbaarheid in de grootste steden van het land, maar vervullen in de markt ook op veel fronten de rol van pionier. Dat was al zo bij de introductie van de eerste reclamedragende Abri en de Mupi met zijn stadsplattegronden, maar nu ook weer met dit unieke digitale Mupi-­‐netwerk. Ik ben ervan overtuigd dat ons klassieke medium Buitenreclame met digitaal een push krijgt. Door structureel beweging toe te voegen aan het medium bieden we met objecten in het Museumkwartier en op het Damrak in Amsterdam en rond de Rotterdamse Koopgoot nóg meer attentiewaarde middenin winkelgebieden, op drukke pleinen en rond toeristische hotspots. Adverteerders kunnen hierdoor voortaan ook op straat uitgebreider aan hun merkinvulling werken. Ik ben ervan overtuigd dat dit netwerk een groot succes wordt en dat Digital Out Of Home binnen enkele jaren niet meer is weg te denken uit het straatbeeld.” De primeur op dit digitale Mupi-­‐netwerk van JCDecaux is weggelegd voor Heineken, KPN, McDonald’s, Star Wars en de gemeenten Amsterdam en Rotterdam. JCDecaux plaats in de hoofdstad 15 digitale Mupi’s. Zo komen er onder meer 3 op het Damrak, 1 bij Centraal Station, 1 op het Leidseplein, 1 in de P.C. Hooftstraat en 1 in de Beethovenstraat. In Rotterdam komen de digitale Mupi’s op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot. De eerste objecten zijn maandagnacht bij het Centraal Station en op het Damrak in Amsterdam geplaatst. Deze week installeert JCDecaux elke nacht enkele Mupi’s.

Lees ook:Eerste digitale Mupi van Europa gelanceerd door JCDecaux
Lees ook:Gratis Justin Bieber-posters uitgedeeld via dispensers door JCDecaux en Calvin Klein
Lees ook:Dit suckt, die buitenreclame voor Samsung stofzuiger
Lees ook:Staatsloterij zorgt met Oudejaarstrekking voor vuurwerk met buitenreclame
Lees ook:‘t mooiste gewicht is evenwicht zegt Campina op reclame-affiche

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.