Gewone Nederlanders maken Sanex-reclame op digimasten

Sanex huid billboardsBegin deze week ging de nieuwe Sanex-campagne ‘Jouw huid verdient aandacht live op de digitale masten van Interbest (KLIK erop om wat te vergroten). De activatiecampagne, op die site te zien via drie webcams, is gemaakt met in de hoofdrol 300 gewone Nederlanders die ‘Sanex-style’ door Sander Stoepker gefotografeerd werden. En komt uit de koker van MEC Nederland, meldde gisteren vaksite Adformatie. ”Er was geen casting, geen wedstrijd en geen winnaars. Iedereen vanaf 18 jaar mocht meedoen. Met de campagne wil Sanex aan Nederland vertellen: ‘Je huid is je grootste orgaan. Het omarmt je, beschermt je en het maakt je bijzonder. Elke huid verdient het om bijzondere aandacht te krijgen.’” De resultaten waren de afgelopen weken al op tv, in Spits en Linda te zien.

Lees ook:Naaktfoto’s op billboard en tv-spots voor campagne Sanex
Lees ook:Na Bacardi mag Sanex het doen met de pagina’s van Sp!ts
Lees ook:Kim F, Kim V en Melvin nieuwe reclamegezichten Hi Society
Lees ook:In strijd tegen obesitas: Donald Duck sportsponsor jeugd
Lees ook:Jouw commercial op TV? STER biedt mogelijkheid in TV Lab

Eén reactie op “Gewone Nederlanders maken Sanex-reclame op digimasten

  1. Pieter

    Was een mooie campagne voor op reclamemasten!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.