Nieuw initiatief studenten: reclamecampagnes op dak van taxi’s

Denk niet meteen aan je mobiele telefoon als je over mobile advertising hoort, het kan ook gewoon bewegen, op het dak van een taxi bijvoorbeeld. Nieuw voor Nederland, blijkt. Reclame aan de zijkanten is gemeengoed, een ‘'taxi-top campagne'' niet. Leuk is dat het initiatief om SB Media op te richten kwam van twee studenten Small Business aan de Hogeschool INHOLLAND (komt die school weer eens prettig in het nieuws). De hogeschool steunde Jochem Kieftenburg en Rob Stavenuiter ook. Het concept komt uit, suprise surprise, New York, maar het Duitse Taxi-AD introduceerde reclamevorm in Europa en met dat bedrijf werkt SB Media nauw samen. Jochem en Rob zijn er al druk mee in vijf Nederlandse steden.

Lees ook:FHM-magazine uit winkel gehaald om ‘racistische’ cover
Lees ook:Kiefer Sutherland meimert over Susan Glenn in Axe spotje
Lees ook:Rabobank’s reclame-uithangbord Jochem even terug in krant
Lees ook:Kunstig Apple Music-spotje ‘History of Sound’ krijgt prijs van commercialmakers
Lees ook:Beste koffie van Amsterdam nu in The College Hotel te koop claimt advertentie

2 reacties op “Nieuw initiatief studenten: reclamecampagnes op dak van taxi’s

  1. Willy

    Geloof nooit dat dat nieuw is hier. Iedereen roept maar dat iets nieuw is en hupsakee, de media staan er weer vol mee. Nix beters om over te schrijven zeker.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Willy: ik zou het niet kunnen zeggen, heb veel reclame op taxis gezien, ook binnenin, ook folders. Maar niet zo op het dak, gek genoeg. En, inderdaad, er zijn belangrijker zaken in de wereld om over te schrijven, maar op een ”[publieksblog over reclame” moet zo’n item toch wel kunnen lijkt mij.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.