Duizend euro fooi voor horecapersoneel meldt Chocomel-reclame

Opmerkelijke reclame voor Chocomel op de site van dagblad Metro vandaag (het gratis dagblad zelf is nog even op vakantie). ”Wil jij ook een beloning van €1000,- verdienen? Handje contantje? Check dan deze video, want onze mystery guest reist de komende weken door Nederland om 5 keer de Chocomel perfect serve (= ijskoud én in de metalen cup) royaal te belonen!” Lastig, met dat drankje. Je denkt er eerder

aan in de winter, warm geserveerd, soms met een bolletje slagroom. Maar nu in de zomer moet het ijs en ijskoud populairder worden. De boodschap van de advertentie voor Nederlandse barmannen, obers en serveersters is dat ze, om een kans te maken op die superfooi Chocomel alleen maar de ‘heerlijke Chocomel perfect te serveren: ijskoud en in een design RVS cup.’

In bijgaand filmpje trapje ene Dennis Weening trapte vorige week deze campagne af door duizend euro uit te delen aan een serveerster in Amsterdam die deze dikke fooi gewoon in haar zak kon steken, aldus Chocomel op YouTube. Zou horecapersoneel nou ‘die heerlijke’ Chocomel als ware reclamemakers gaan pluggen op de terrassen? ;-) .

Lees ook:‘Kans op Chocomel scooter’ meldde buitenreclame bij benzinepomp Shell
Lees ook:Blikje Chocomel in ruil voor harembezoek afgeslagen in spotje
Lees ook:Ophef om coke in reclamevideo Weening advocaten
Lees ook:Ook Chocomel en Appelsientje in de strijd tegen huismerken AH
Lees ook:Chocomel Letters als nieuwste Sinterklaas-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.