Obama overweegt tijdens de Olympische Spelen met spots te komen

Komen er tijdens de Olympische Spelen Obama-spotjes tussen die van General Motors, McDonald's, Budweiser en Nike? Zou wel eens kunnen. Het campagneteam van Barack Obama heeft namelijk bij NBC Universal geïnformeerd naar de kosten, onthult AdAge, 't Amerikaanse reclame- akblad. Van diverse pakketten zijn de prijzen opgevraagd, die variëren van een half miljoen dollar tot 4 miljoen (ze zijn er zelfs van 10 miljoen bucks). Waarnemers zeggen dat Obama kennelijk vol vertrouwen is al het gaat om het ophalen van meer geld en kennelijk zijn net ruimer wil uitgooien, nu via nationale reclame, om nog meer mensen -vooral vrouwen, schijnt het- te bereiken. ''Informeren is nog niet kopen'', reageerde een woord- voerder van Obama koeltjes.

Lees ook:Hillary Clinton verzamelt record 26 m. dollar voor reclamecampagne
Lees ook:Barack Obama haalt bijna evenveel campagnegeld op als Ms Clinton
Lees ook:General Motors stopt abrupt met sponsoring golfer Tiger Woods
Lees ook:Clinton vs Obama: wie had slimste reclame/mediastategie? (3x raden)
Lees ook:Microsoft verkoopt ‘levensechte’ reclame in games als Madden, NHL

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.