Van de 10 voor de maand OKTOBER 2011 door de STER geselecteerde commercials, de longlist, gaan er, zoals gebruikelijk, drie als maandnominaties door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Na de stemming over de leukste/beste spotjes van de maand augustus door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd Bol.com/Takelauto (reclamebureau Etcetera), gevolgd door Friesland Bank/Wadlopen/Jort Kelder (Roorda Reclame) en als derde oktobernominatie SIRE/Geef kinderen hun spel terug (reclamebureau Alfred International) . Volgorde rest longlist van 10 in overlees.
Adverteerder/Titel
1. Bol.com/Takelauto
2. Friesland Bank/Wadlopen
3. SIRE/Geef kinderen hun spel terug
4. HI/Vrienden staan nooit uit
5. Lexus/Verwend Pubermeisje
6. Natuurmonumenten/Bronst
7. Albert Heijn/Garagesale
8. Plus supermarkten/Clubmunten
9. Bastogne/First date
10. Klene/Suikervrije ovaaltjes
Lees ook:Gouden Loeki: kiezen uit 10 spots voor oktober-nominaties
Lees ook:Nick & Simon/C1000, Kinderen en scheiden/SIRE en Ongelukje/McDonald’s: drie mei-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:Gabbers/Hi, Blafversterker/Inshared en Superdieren/AH oktober-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:NS, T-Mobile en Kia zijn september-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:LOI, Pearle en Sunweb zijn januari-nominaties Gouden Loeki
0 reacties op “Gouden Loeki-nominaties oktober: 1. Bol.com/Takelauto, 2. Friesland Bank/Kelder en 3. SIRE/Spel”