Zelfde idee, andere aanpak: Boots Opticians vs Pearle

Dit spotje van het Britse Boots Opticians, van reclamebureau Mother in Londen, deed mij meteen denken aan de commercial van Pearle (hierna getoond) met die slechtziende motoragent. Zelf idee, anders ingevuld en allebei erg leuk. Maar die van Pearle wint, wat mij betreft.

Lees ook:Tragisch ongeval wegens slecht zicht in spotje van Pearle
Lees ook:Kerstfeestje voor Engelse vrouwen als reclame Boots de drogisterij
Lees ook:Eerste Kerstspot, uit ‘t Sinterklaasloze Engeland natuurlijk (Boots)
Lees ook:Na de bom, de bankoverval in spotje van Pearle
Lees ook:Favoriete Coca-Cola-commercial van site Fresh Creation

Eén reactie op “Zelfde idee, andere aanpak: Boots Opticians vs Pearle

  1. beetje makkelijk

    Allebei leuke filmpjes, maar laten we eerlijk zijn: allebei geen creatieve ideeën. Als je bij een campagne voor opticiens niet verder komt dan grapjes over mensen die iets niet goed kunnen zien (het eerste wat je in zo’n geval verzint), dan ben je het type reclamemaker dat het liefst vooral niet moe wil worden. Misschien helpt in zo’n geval een bril van Pearle waarmee je wat verder kunt kijken?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.