VPRO Gids in de groene marketing met leuke cover

VPRO Cover super aanbiedingenOok de VPRO Goes Copenhagen. Opvallend, deze reclamische klimaatcover van de VPRO Gids deze week. En leuk ook. Met winkelkreten als seizoensactie: warm aanbevolen, zolang de voorraad strekt, duurzaam artikel, wereldprijs, en natuurlijk Bewuste Keuze! De groene supermarktcover dient ter inleiding van drie artikelen binnenin, over ‘Demonstreren kun je leren” (‘Andersglobalisten’ aan het woord), ”Groen verkopen” (Bedrijven moeten echt betrokkenheid laten zien”) en een Consumentenklimaattest (Duurzaam duurt het langst).

Lees ook:Spotje Belgische Groen-partij: Leve onze planeet (en de info-overkill)
Lees ook:Mooi 2012 voor bedrijven met groene voornemens (wenst Eneco)
Lees ook:‘Duurzame’ producten nog vaak gezien als marketingtruc
Lees ook:Utrecht komt met reclame op rotonde in ruil voor onderhoud
Lees ook:Donald Trump ‘misbruikt’ in reclame VPRO Gids

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.