Toyota-dealers trappen af met regionaal aangepaste RTL-spotjes

Had ik het laatst toch goed gezien, die reclame voor o.m. die Amstel- veense dealer, Compier, voor Toyota. RTL Nederland gaat met behulp van speciale software verschillende reclamespots voor verschillende regio's uitzenden. Met de software kan RTL de zogenaamde tag-on van een commercial – dat stukje dat er achteraan volgt, of na de volgende spot- vervangen door een regionale variant, wat 't mogelijk maakt om per stad, of per kabelregio een andere spot te laten zien. Zo kunnen uiteenlopende campagnes tegelijk worden uitgezonden en kunnen adverteerders verschillende regio-doelgroepen bereiken op hetzelfde moment, aldus RTL. Toyota, met 131 dealers, had de primeur van de, in het jargon, 'local ad-insertion'.

Lees ook:Boze Toyota-dealers stoppen met reclame in VS
Lees ook:Gratis wintercheck voor Toyota-eigenaren als reclame
Lees ook:Lief ‘Kissing Teens’-spotje: In een Toyota rij je alleen als het nodig is
Lees ook:Wakker Dier nu ook op de STER met tv-spot tegen kiloknallers
Lees ook:Björn Borg schakelt media in voor anti-piratencampagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.