De online game 'Quizmaster Ad's Reclamequiz' van vakblad Adformatie en internetbureau Noise, te vinden op Adfoquiz.nl, is vandaag officieel gelanceerd. De quiz, in samenwerking met het ReclameArsenaal, ''biedt reclamemakers, marketeers en andere geïnteresseerden de mogelijkheid om hun historische kennis van het reclamevak te testen.'' De online quiz beschikt over meer dan duizend verschillende commer- cialfragmenten, waarvan zo snel mogelijk het merk (de afzender) moet worden geraden. Om te kunnen deelnemen dient, per mail, altijd iemand anders te worden uitgedaagd. De Adfoquiz is ook online bereikbaar via Adfoblog, het weblog van Adformatie. Daar is ook een speciaal topic geopend waar je je mening kunt geven over de quiz. Het ReclameArsenaal zet zich in voor het behoud en beheer van het erfgoed van de Nederlandse reclame.
Lees ook:KLM maakt online reclame voor ‘gay capitals’ met quiz
Lees ook:Op jongeren gerichte alcoholreclame in de ban op social media
Lees ook:Voorronde Groot Dictee start zaterdag meldt advertentie
Lees ook:Kies beste (oude) reclameliedje uit top-40 van het ReclameArsenaal
Lees ook:NS nu dag en nacht bereikbaar meldt advertentie