Via een trailer reclame maken voor speelfilm Zwartboek 2

Zwartboek 2, het langverwachte vervolg op de bioscoophit van vorig jaar, wordt de openingsfilm op het Nederlands Online Film Festival (NOFF) . Trailers maken is ook een vorm van reclamemaken, wat een special aanpak vereist. Bijgaand de trailer van de ‘'romantische komedie.'' Rocco Stallvord van PoolWorldwide, dat de trailer maakte als promotie voor het NOFF: ‘'Het 'mashen' van trailers is een stukje internet cult dat goed aansluit bij de doelstellingen van het online festival.''

Lees ook:Carice van Houten door ‘t lint in promo Nederlands Online Filmfestival
Lees ook:Komedie ‘De Revisor’ over hebzucht en ijdelheid in de buitenreclame
Lees ook:Muziek New Cool Collective bij Shakespeare’s ‘Veel gedoe’
Lees ook:Regisseur Mike van Diem van ‘De Surprise’ over Rembrandt en commercials maken
Lees ook:5-jarige Food Filmfestival on Tour meldt advertentie

2 reacties op “Via een trailer reclame maken voor speelfilm Zwartboek 2

  1. Rocco

    De trailer is bedoeld als promotie voor het Nederlands Online Film Festival, te vinden op http://www.noff.nl

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.