Nieuw, laser spamming als mogelijke reclamevorm (nee he…)

Hey, aparte Nederlandse vinding ontdekt, geloof ik, op een blog waarvan ik nog nooit had gehoord, Coolzor. Laser graffiti, of laserbeam-technologie, makkelijk te gebruiken om ergens reclame voor te maken. Je kunt van alles schrijven op gebouwen. Urban spamming, dus nu maar hopen dat niet iedereen aan de slag gaat (iets voor Ajax-Feyenoord?). Meer info HIER en filmpje erover, bij Coolzor. Ze schrijven over 't apparaat, ‘'as promoted by G.R.L., a production of Eyebeam with support of the Atelier Rijksbouwmeester -the Atelier of the Chief Government Architect- an institution which intends to stimulate the quality of architecture in the Netherlands, not only where it concerns the central government of the Netherlands, but also beyond. This is an example of that ‘beyond'. It's an art project, but it can easily find it's way into the marketing and advertising landscape. It's not the same as the beamvertising campaign we've seen earlier for Sportlife, wherethe images of a moving skateboarder were projected on shopfronts and outer walls of houses in several big cities in The Netherlands. This is ‘Laser Advertising'. It's alike, but not the same thing.'' Excuses als dit oud nieuws blijkt te zijn, maar er zijn ontwikkelingen die ik beter volg…

Lees ook:‘Holland: The Original Cool’ leuke promo voor tourist uit VS
Lees ook:‘Reizend Recycle atelier’ als pop up store in de reclame bij de NS
Lees ook:Wayne Rooney raakt camerlens in nieuwe commercial ‘Laserschoen’
Lees ook:Pleidooi in advertentie richting formateurs: halveer laaggeletterheid in Nederland voor 2014
Lees ook:Nawijn schnabbelt bij met reclamemaken voor Laser Aesthetic

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.