Na tien jaar uiteen: PepsiCo en reclameboegbeeld David Beckham

Nadat Pepsi vorige maand al zijn reclamebureau (BBDO) op straat had gezet na meer dan 40 jaar trouwe dienst was het nu ook de beurt aan David Beckham (33). De oud-England captain werd de afgelopen tien jaar gesponsord door de frisdranken- fabrikant. Het waarom werd niet bekendgemaakt.  ‘We wensen David veel succes met zijn vele projecten en kijken uit naar de dag dat we misschien opnieuw kunnen samenwerken’, aldus Pepsi dat alle marketing- communicatie wil ”verfrissen”, heet het. Deze zomer al waren er berichten dat Beckham zèlf wilde opstappen omdat hij ontevreden was over het (on)gezondheidsgehalte van de producten waarvoor hij reclame moest maken. Zelfs werd er toen gespeculeerd dat hij een eigen lijn (”gezonde”) frisdranken wilde beginnen. Beckham moet niet meteen vrezen voor zijn inkomsten. De superster/midden- velder van de LA Galaxy in Los Angeles- even uitgeleend aan AC Milan – heeft nog lucratieve sponsorcontracten lopen met onder meer Adidas en Armani. ‘Ik heb neem enkel goede herinneringen mee uit mijn tijd bij Pepsi’, aldus Beckham. ‘Ik speelde een gladiator, een cowboy, een surfer en mocht samenwerken met sterren als Béyoncé en Jennifer Lopez.’

Lees ook:Pepsi’s viral met David Beckham heel fake zeg ik als leek
Lees ook:Cola klassiekers: Maradonna en gejatte spotje Beckham
Lees ook:David Beckham’s reclame voor tatoeage en H&M’s bodywear
Lees ook:Eindelijk niet in slip: David Beckham’s Breitling-reclame
Lees ook:David Beckham poseert in zwembroek voor advertentie van Armani

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.